СТРУКТУРИ И ПАЗАРИ, СВЪРЗАНИ С КНИГАТА

Стела В. Георгиева

Ключови думи: книгоиздаване; цена на книгата; издателска индустрия; съвременна практика; книжен маркетинг.

Резюме

В статията се изследва въздействието на книгоразпространи- телските структури върху испаноезичните и латиноамериканските книжни пазари, с анализи върху дейности, свързани с формирането на Данък добавена стойност, с характеристики и съпоставки относно ценообразуването на книгата в Европа и Латинска Америка. В изследването се привеждат примери от съвременната практика в сферата на маркетинга на книгата и ролята на световните лидери в областта на книгоиздателския бранш.

Брой: Том XXI, книжка 1, 2019
Download Issue PDF

За цитиране: Георгиева, С. В. (2019). Издател, том XXI, брой 1, 34–44. ISSN: 1310-4624 (Print). ISSN: 2367-9158 (Online).