РОЛЯТА НА АУДИОКНИГИТЕ КАТО МЕДИЯ В ЧУЖДОЕЗИКОВОТО ОБУЧЕНИЕ ПО АНГЛИЙСКИ ЕЗИК

Таня Тодорова

Ключови думи: монография; аудиокниги; чуждоезиково обучение; COVID-19; езикови компетенции

Резюме

Монографията „Ролята на аудиокнигите като медия в чуждоезиковото обучение по английски език“ на д-р Теодора Генова от Университета по библиотекознание и информационни технологии разглежда аудиокнигите като медия в корелация с другите два книжни формата – печатните и електронните книги, и предлага ясен поглед върху мястото на аудиокнигите като част от мобилното асистирано обучение по чужд език. Тук медията е разгледана многоизмерно, с безбройните ѝ ползи и функции в различни аспекти от нейното приложение. Книгата представлява първи опит, при който този педагогически инструмент може да се използва успешно за целите на изучаването на чужд език, в унисон с непрекъснато променящите се модерни информационни и комуникационни технологии. Освен това авторката на монографията се спира на последните тенденции в динамично развиващия се статут на аудиокнигите през последните години, повлияни от пандемията от COVID-19. Теоретичната част на монографичния труд е допълнена с изложение и анализ на резултатите от проведени пет мащабни анкетни проучвания в България върху нагласите към използването на аудиокнигите в чуждоезиковото обучение по английски език.

Брой: Том ХХV, книжка 2, 2023
Download Issue PDF

За цитиране: Тодорова, Т. (2023). Ролята на аудиокнигите като медия в чуждоезиковото обучение по английски език. Издател, том XXV, брой 2, 71–74. ISSN: 1310-4624 (Print). ISSN: 2367- 9158 (Online).